tisdag 12 oktober 2010

Hej hej!

Inte mycket till uppdateringar här inte! Men jag har en bra ursäkt, jag jobbar å står i! Det har ramlat in lite beställningar och andra små uppdrag så jag har fullt upp. Kul, tycker jag!

Har faktiskt blivit en del smycken den senaste tiden! Det var ett tag sen sist. Men nu har jag fått inspiration, vi har ju sååååå fina pärlor i butiken!
Inom kort blir pärlutbudet lite annorlunda: vi ska börja väga pärlor istället för att sälja styckevis. Det blir mycket lättare för oss, och dessutom bättre för kunderna då vårt utbud kan vara helt annorlunda från vad vi har idag. Mer pärlor åt folket helt enkelt!

Har ni inget att göra?! Men kom ner å tjöta lite då!

Dagens visdom:
Det är INTE farligt att visa uppskattning!

//N

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Jag blir ju nyfiken på vad du pysslat med. Bilder tack :-)
    Ha en härlig vecka!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie.
    Ska försöka fixa med dator och kamera. Men det måste vänta till en dag när jag har TID och tålamod. Den kombon e inte lätt att uppbringa vettu!!
    Ha det så himla bra nu!
    Kram //N

    SvaraRadera