onsdag 15 december 2010

Några julkort.

Fick en beställning på 6 st kort i olika format och utförande av min kära svägerska A. 
Så här blev dom, och jag hoppas att A samt mottagarna blir nöjda och glada!













Har du några funderingar kring material o dyl, så fråga gärna i kommentar-fältet. Det mesta jag använt finns hos Hobbyglädje.

Visdom/Citat:
 Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått.
 /Karin Boye

...med det citatet tänker jag inte närmast på OM du skickat julkort eller inte ;)  //N

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Så härligt att se lite nya alster du gjort. Min favvis blev det rödsvart med texten "Varma kramar...."

    Och VARMA KRAMAR vill jag ge DIG!!
    KRAMAR från Petra

    SvaraRadera
  2. VARMA KRAMAR till dig med Petra!!//Ninni

    SvaraRadera