fredag 20 maj 2011

Kom att tänka på dig helt apropå...

Visst är det så ibland?
En doft, en bild, en sak, en gammal pop-låt...kan skicka dig femton år tillbaka i tiden. Eller som sagt, få dig att tänka på just den där personen.

"Once upon a springtime" heter en gudomlig serie papper som jag inte kunde motstå.
Ett av pappren ,med en uppslagen sagobok omgiven av figurerna i boken, fick bli en tavla till Nina. För det pappret VAR bara Nina.
Hon är en fin tjej som älskar ord, berättelser och böcker. Hennes stora dröm är att få ge ut ett litterärt alster som hon skapat helt själv.
Och jag tror på dig, Nina. Det ville jag säga med min tavla. Jag hoppas den kan inspirera dig, och att du med hjälp av den kan drömma dig bort en stund.






//Ninni

4 kommentarer:

  1. Jag tappar andan av dina underbara kreationer! Sparat allt jag fått av dig under åren, krafs//Pomperipossa

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! //Wayward love to you

    SvaraRadera
  3. Tavlan är så ljuvlig, och jag blir så glad av den. Den ger mig hopp, och om inte annat så kan jag bara njuta en liten stund av hur vacker den är.

    Tack för underbara ord, jag blir alldeles rörd!
    Stor kram till dig! <3

    SvaraRadera
  4. Härligt att tavlan fyller sin funktion!
    Kramar tillbax!!

    SvaraRadera