fredag 1 juli 2011

Liten sötnos!

Goaste lilla Matilda döptes för några veckor sedan. Jag var inte med, men ville ändå göra en liten present som minne av dagen. Fick syn på detta fantastiska foto på sötnosen när hon lyfts av en massa händer samtidigt. 
Jag skickade tavlan i tisdags, hoppas hoppas den kommit fram i ett stycke!

Tavelram med lös canvas-platta från skAPA KULtur
Den här ramen är silverfärgad, men finns även i en omålad variant.
Papper: Graphic45 "Once upon a springtime" köpt på Porslinsblomman
Band: Det gröna "Crispy-Lime" , metervara från Hildas Rum
Rosa band + ljusrosa organza-band även det från skAPA KULtur
Bling: Bl a silverblomma från Kort og godt, Inkido
Bokstäver och hjärta : Cuttlebug, "Curls and Swirls"


Vill du beställa en tavla?
Eller kanske ett kort?!
Hör av dig, så fixar jag det vet du!

//N

3 kommentarer:

  1. Supersöt tavla!
    Hoppas att allt är bra med dig! Vore kul å synas någon dag framöver. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack Emelie!
    Vet du, jag hörde talas, idag faktiskt, om en ev pysselträff någon söndag framöver. Ingenting bestämt eller så, men på planeringsstadiet i alla fall.
    Lovar att jag skriker till så fort jag får veta mer!
    KRAM på dig!!!!

    SvaraRadera
  3. Jag med! Jag med!!!! Jag vill också vara med....

    SvaraRadera