måndag 5 mars 2012

Soligt ute..


och färgglatt inne, så jag kombinerade dessa två genom att fota några nya armband ute i solskenet.
Härliga färger och lite vårkänslor. Väntar hem fler färgglada pärlor i veckan, så håll utkik!
Alla är naturligtvis till salu!

Har du frågor, maila mig gärna: 
lindeqvist@yahoo.com
 Jadbumlingar i vitt och ljus rosa, vita sötvattenpärlor och tibetsilver. 
Gjort på tigertail (en sorts wire).
 Rosa jadepärlor, ccb och tibetsilver. Gjort på elastisk tråd.
 Härliga bumlingar i orange och cerise tillsammans med svart och silver. 
Klatschigt! Gjort på elastisk tråd
 Bumlingar i krackelerat glas, tibetsilver och silverpläterad metall. Gjort på wire.
Turkost, grått och silver. Gjort på memorywire, armbandet "minns" sin form och behöver inte knäppas eller låsas.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina armband. Är så sugen på att prova på att göra egna men har inte kommit så långt än.

    Och hej förresten, det var länge sen! =)

    Kram Martina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja det var ett tag sen! Vad kul att du tittar in på min för tillfället väldigt röriga blogg! Ska du till Vätterscrappen?! I så fall kanske vi ses, för jag ska dit!
    Kul att du gillar armbanden! Klart du ska testa på att göra armband. vem vet, du kanske fastnar helt i pärlträsket, som jag gjort!?

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Underbara!
    Ska bli kul å ses i Tenhult. Är du snäll och tar med mina saker från Panduro då?
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emelie!
      BRA att du ska till Tenhult! Har FORTFARANDE inte piggnat till här, så därför har jag inte hörat av mig. Har INTE glömt!!
      Ses hos Hildas!//Kram

      Radera