onsdag 14 juli 2010

Jag tänker klaga på...

VÄRMEN mina vänner ...värmen. 
Många tycker den är härlig...och att man inte ska klaga.
Nej då, nöjda ska vi vara. Och glaaaada, och DYRKA SOLÄÄÄN!

Icke.
Jag är ledsen om jag gör någon besviken.
Men...
jag
lider
i
värmen!

Svettigt, klibbigt och syrebrist. Näe, jag tycker inte om det.

Inte får jag nåt gjort heller, eller jo lite akrylsmycken har jag knåpat ihop. 
Finns i butiken.

I morgon; sista jobbdagen på någon vecka eller så. Semester, typ.
Jag o dotra ska ta en sväng uppåt landet, men sambon e kvar hemma för att fortsätta med div. renovering av huset.

Tar semester från bloggen med...tror jag;)

Ha det gott! //Ninni



Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning.
Nalle Puh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar