tisdag 27 juli 2010

Men åhhhhh...



jag som vill jobba!!!!! Det går ju inte nu, jag får ju inte ju!! Å inte kan jag heller, fast jag vill!!!! Vaknade med värk i benet måndag morgon, tänkte att jag kanske sovit upp å ner hängande från taket eller nåt sånt (man vet aldrig!!!!). 
Det ville inte ge med sig, men jag satte mig i bilen och körde hemåt (ca 34 mil) och ajajaj vad mycket ondare det gjorde sen. 
Hmm... Ringde efter en sömnlös natt till vårdcentralen och undrade om man möjligen kan låna ett par kryckor sådär bara så man kan ta sig fram..då ville doktorn kolla på benet först såklart. 
Jahaja..en muskelinflammation i knät/benet..typ. 
De tycker inte jag e bra alls. Och ont gör det dessutom också. 
Fast bara när jag sitter, ligger eller står:)


Allt är ju relativt, det kunde ha varit värre!!
 Ses !!!// Ninni

4 kommentarer:

  1. Stackare! Det låter verkligen inget vidare, hoppas att det bättrar sig snart.
    Längtar efter nya pysselstunder i butiken :-)
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Va trist! Hoppas ditt knä kryar på sig snart. :-)

    SvaraRadera
  3. Krya på dig !!
    Kramkram från Petra

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer! Vi måste snart ses igen!!! Kram//Ninni

    SvaraRadera