söndag 27 februari 2011

Har funderat lite...

..och tänkte som så, att det som nu är självklart för mig, kanske inte är det för dig som tittar på mina alster? Så, en liten förklaring kommer här. 
Tavlan i mitt förra inlägg är en Cut-edge canvas som är klädd i ett papper från Websters Pages. 
Kent-texten är låten Teambuilding , som jag lagt in på Wordle och därefter grejjat lite tills jag blev nöjd. 
Dekorationer på tavlan är bla papper från Panduro, bling o blommor fr. bla. Ranger/Tim Holtz.


Halssmyckena är från början blanka berlocker och någon kedja jag plockar ihop från smyckes-dels-förrådet här hemma. Just nu jobbar jag med dessa tre olika berlocker: en berlock med blomram, en helt blank och en som har en "prick-ram.
Nästa moment är att hitta ett lämpligt motiv till berlockerna, och sedan blir det klippa, klistra o grejja.



Nedan följer tre olika exempel på hur det färdiga resultatet kan se ut.







Dagens visdom:
Sometime the heart sees whats invisible to the eye.

Det var allt för idag.
Kommentera GÄRNA, för då blir jag så glaaaaaaaaaaaaaaad!
//N








3 kommentarer:

  1. JAG VILL HA!!! JAG VILL HAAAAAAAA! Skickar beställningslista inom kort!!!/Lena-will proudly wear your stuff :-)

    SvaraRadera
  2. Malin den unga Falk27 februari 2011 kl. 19:46

    Kommenterar!!!

    :)


    Jättebra att du förklarar för en som inte scrappar och smyckar!!!

    SvaraRadera
  3. Tackar för edra etsningar!

    @Lena: bara å schicka vet du! Allt för dig! Pösa

    @Malin Det är bara å sätta igång med kreerandet! Vi kan ha en kurs nästa gång vi ses!? Kram

    SvaraRadera