fredag 25 februari 2011

Nu har jag lite att visa!

Min bästaste bästa Lena, har fyllt år "Tjohoo, vad det var livat på Lokes den lörda´n!".
Jag vet ju att Lena älskar "shabby chic", men ännu mer äääääälskar hon Kent. Jag delar inte känslorna för varken det ena eller det andra. Eftersom L är min största supporter när det gäller mitt skapande så fnulade jag: "hmmm..något jag gör själv, med lite Kent-tema å så ska de va shabby chic..." 

Taa daa: en tavla med en omvandlad Kent-text och lite shabbystuk:

  Och så fick hon ett hals-smycke i favoritfärgerna med en tänkvärd text.




Sen, mina vänner , har jag börjat göra en liten smyckes-kollektion under namnet "lemonade".
 Jag hade "when life gives you lemons, make lemonade" ringandes i huvudet. För det är ju precis vad jag känner att de senaste åren handlat om. Gilla läget liksom.
Så, resultatet ser ni här. Det finns flera, och naturligtvis är alla till salu!





Hoppas ni gillar det ni ser!
Ha det gott!!!!//N

4 kommentarer:

  1. JAAA! Jag gillar verkligen vad jag ser! You know it! :) Så himla fina!!

    SvaraRadera
  2. Så himla fina och personliga saker du fixat och pysslat med.
    Kramar från Petra

    SvaraRadera
  3. Alltså...är det inte helt underbart vackra smycken så säg??? Jag blir alldeles lyrisk över allt fantastiskt skapande!!! Och jag är dessutom överlycklig vän OCH ägare av några av ovanstående underbara skapelser, folks! :-)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket tjejor! Det värmer ska ni veta!! KRAAAAM// N

    SvaraRadera