söndag 5 augusti 2012

Mixed media...

...eller kanske mer av en Art Journal?? Sak samma, eller same shit diffrent name?
Det var vääääääldigt länge sedan jag sist bloggade om den här delen av min "kreativa produktion", men nu så! Blev lite peppad idag sörrni :)
FÖR idag var jag på en kanontrevlig scrapträff ! Vi var ett gäng tjejer som pratade, skrattade, scrappade och ja, bara myste liksom.
Jag fick sån härligt positiv feedback på mina alster och jag blev så glad! Flinar faktiskt lite fånigt fortfarande.

Så:

HÄR kommer då mina alster.
Hoppas ni inspireras lite nu då ;)












 Tavla:
Gesso-kladd och akryl på canvas.
Texten är en stämpel.
Tavla:
Gesso och akryl. 
Tesxt från någon fyndig citatsida på nätet.
Motivstämpel från Gummiapan



 Har ni frågor kring något av det jag gjort, så fråga gärna!


Ha det gott!
Kram //N

2 kommentarer:

  1. Som jag sagt tidigare, du är helt galet duktig och så inspirerande! Gillade nog allra bäst att sitta med en kopp te och bara inspireras av allt kreativt som hände runt omkring mig och alldeles särskilt precis bredvid mig!
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. TACK Annika! Har inte sett din fantastiskt fina kommentar förrän idag!! Vad roligt att jag kunde inspirera!
    Jättekul att ses och babbla idag, måste vi göra oftare du!
    Kram

    SvaraRadera