torsdag 18 oktober 2012

Bad blogger!!!

Det har varit mycket nu ett tag....ska försöka ta nya tag här.
På lördag den 20 oktober är det ÄNTLIIIGEN dags för Haboscrappen! Ett gäng glada pysslare ska träffas i en skolmatsal i Habo. Där ska vi tillbringa dagen med att pyssla, scrappa, äta, fika, skratta, måla, kladda...Ja, ha det härligt helt enkelt.
Och jag ska dema...iiiiiiiih.
Lite spännande, JAPP!
Nervös? Näe, inte så farligt.

Jag ÄLSKAR färg, speciellt Dylusions som jag skrev om i inlägget sist, men även akrylfärg, distresser..Ja, klara färger med mycket färgpigment. Är ju även väldigt förtjust i ProMarker, men har inte vågat "go wild and crazy" med dem ännu ;)
På lördag kommer jag visa hur man kan blanda olika färgtekniker och även göra reklam för ett lokalt företag som sponsrat mig med bla akrylfärger, papper, artjournal och lite annat spännande....;)

Här är några bilder jag kommer att visa och prata om teknikerna:





Ska försöka dokumentera under dagen, och förhoppningsvis visa lite bilder här sedan.

Dagens visdom får bli: 
Don´t forget to EXHALE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar