måndag 17 maj 2010

BIG beställning




För en tid sedan fick jag en riktig "storbeställning. Min favvo-Jobas fyller år, och han ville ju då att undertecknad skulle framställa inbjudningar till hans fest. Sååå, 50 kort, ingen match eller?
Joråsåatt, det har tagit sin tid. Har skurit ner på antalet moment i processen men det blev en del jobb ändå .
50 st kort har idag skeppats till Västerås för att framöver distribueras vidare till lyckliga festdeltagare!
Här har vi resultatet. Jag behöll min egen inbjudan, och spar på så sätt 6 kr i portokostnad åt J & L!


 Kortet kommer att stoppas i ett cellofankuvert, därav  namn- och adressruta på papperskuvertet.
 När man så drar fram kortet uppenbarar sig en embossad korkskruv. Detta för att sätta tonen direkt, för vad som komma skall;)
 Inuti kortet; en liten faktaremsa.




Och, som jag naturligtvis höll på att hoppa över, en liten kvalitétstämpel . Blev dock påmind av Len att det ska ABSOLUT finnas på varje kort. So here goes:

Kul va de, skönt när de var klart, men skulle ICKE tveka att göra det igen!

Lev väl!! //N

1 kommentar:

  1. Du är bäst, du är bäst, ingen protest!!! SÅÅÅÅ fina kort blev det och vi är totalnöjda kunder här, vill jag lååååva!Alltså, kolla bara hur snygga korten blev, va!!! Det är ju några utvalda som kommer att föräras dessa fantastiska kreationer! Kraaaamen till världens bästa Ninni! :-)

    SvaraRadera