tisdag 11 maj 2010

Idag har det dokumenterats...


Här kommer att axplock av vad jag gjort till butiken.
Håll till godo:


Jag blev lite kär i ett papper från Cosmo Cricket, och gjorde det här kortet. 
Jag använde även papper från Prima och Making Memories.  Blommorna kommer från Prima och i vänstra hörnet sitter en rund "brad"  från Tilda Design. Fjärilen är ett urklipp från ett mönstrat papper, och den fick en ny skepnad med hjälp av distress ink.



Det här är också ett kort. 
Stämpeln är Sara Kay och den är färglagd med distresser. 
Div blommor och bling från Inkido.


Det här är en doptavla. Stämpelmotivet från Rachelle Anne Miller, färglagt med distresser. Textstämpeln från Inkido. Papper från Panduro och blandade blommor. Allt fastlimmat på en Deep Edge Canvas-tavla, även den från Panduro.


 



 Maja Designs serie Crea Diem innehåller en hel drös med fantastiska dubbelsidiga papper. 
Här har jag använt pappperet "Den oersättliga tiden" till två olika LO´s. 
(LO= LayOut , visningsexempel på svenska.)
Den första bilden är ett kort. Texten är stickers från mrs Grossmans, "Abigail Caps".
Den andra bilden visar en tavla på temat Mixed Media, som jag visat här på bloggen tidigare.
Tredje bilden är ett konfirmationskort gjort av papperet "Det skrivna består", och ett vanligt cardstock. Har även distressat grungebokstäver (Jim Holtz), använt blommor och bling från bl a Prima Marketing samt "trasslat ihop" ett kors med metalltråd.



Som sagt, ett axplock.  Det kommer mera.

Ha det så bra! //N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar