måndag 14 juni 2010

I´m in löööve...

i ProMarkers! Jag visste ju kanske inte riktigt hur man skulle använda dessa dyrgripar när jag började samla på mig ett lager. Jag köpte ändå. Men sen la Cinna upp en liten färgläggningsguide på Hobbyglädjes blogg, och efter detta e jag FAST!!!! Vill ha ALLA färgerna!!!!


Här en tavla som min syster beställt:


Basen är en Cut Edge Canvas 20*20 cm från Panduro. 
Papper från Prima och Inkido.
Motivet  Popcorn the Bear Kids Collection Bundle of Joy Stamp Set är färglagt med ProMarker.
Kronan och "lilla prinsessan" är ett och samma stämpelmotiv som jag klippt ner. Den stämpeln är ifrån Slöjd-detaljer.
Övriga dekorationer kommer från mitt oändliga förråd ;)

Dagens visdom:
Sol ute, sol inne 
Sol i hjärta, sol i sinne!! //N

3 kommentarer:

  1. Ninni! Så himla fint! Jag tror jag ska beställa nåt fint förresten till Jockes syster som just fick en liten son! Kan man kanske beschtälla ett fint grattis till pojkenkort va?
    Kraaaaaaaaaam från ditt största fan! :-)

    SvaraRadera
  2. Men shiiiiit Ninni vilka fina kort du gjort till J´s fest!!!!! Jag är djupt imponerad, och dessutom förgrymmad över att vi inte ska ha någon tillställning så jag kan få beställa kort från dig för du är verkligen helgrym på detta!! <3

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Men tjejer, vad snälla ni är! Tack ska ni ha!
    @Lena:Självklart gör jag ett kort till den lille klimpen.
    @Nina: Klart jag fixar kort den dagen du ska ha kalas!
    STOOOR KRAAAAAM! //Ninni

    SvaraRadera