onsdag 9 juni 2010

Inget nytt på bloggfronten.

..men, jag som lovade å allt. Ändå inga inlägg. Fy på mig. Annars så är det ju PERFEKT väder ute för att just kunna sitta (med gott samvete) och framställa diverse alster. REGN, igår och idag. Sanningen att säga så har jag inte producerat så värst mycket, några till studentkort då då. Men dom kan vi ju nu;)
Dessutom, så är jag inte riktigt överens med min stenålderskamera, utan vill ha en NY! Å det ska jag köpa, snaaaaaaaaaaaaart hoppas jag. Och någon USB-sladd till mobilen verkar inte finnas att uppbringa i huset.


Så...ny sladd till telefonen, och ny kamera.
Kostar ju inget.
Fixar det.
Åsså lite inspiration på det.
Meeen, inte idag.

Har några (ganska många egentligen) idéer i skallen... ska bara se till att orka få dem gjorda med. AH, be patient, huh?!
Det kommer, jag låååvar.

NU ser jag fram emot lördag, då vårt DT ska samlas för första gången! Spännande...

Ha det!! //Ninni

2 kommentarer:

  1. Ha det så mysigt på lördag!! Synd att man inte visste om det för jag hade lätt velat vara med ju! ;)
    Kram på rejj

    SvaraRadera
  2. Det var ett glatt gäng som samlades i lördags! Nog ska det väl kunna expanderas med en tårt-designer tycker jag!
    Vi får se vad som händer framöver, om det blir mer pr för sugarpaste & co!
    Kramen!

    SvaraRadera