måndag 21 juni 2010

What a week!

 Det hände min själ grejer förra veckan! Först lämna dotra till mormor. Vi träffades i Norrköping, mitt i mellan s a s. Sen: en tur till Malmö i Panduros regi. I detta ingick bl a  hotellvistelse och möte med en drös trevligt folk.  Dagarna tillbringades på Panduros HK med bla workshops och informativa möten.

Onsdag kväll blev det en sväng till Danmark och Louisiana. Och det gick knackigt i starten kan man säga: ditresan kändes ICKE  bra då jag lider av  brofobi och tunnelskräck:
 Men vaffan, jag överlevde ju!?! På vägen hem hade bossen mig i ett järngrepp med div babbel o trams! Tack T, du är en klippa!


Så blev det ju då  en SNABBSVÄNG i Enk. i helgen, stressa stressa..phu. Jag hann med att träffa en del av familjen, framförallt några av mina syskonbarn. Älskade ungar!
 En titt i Mians nya butik klämdes också in. Stort och ljust, å masssssssssor med scrappgodis!!!!
Hittade en del grejjer som kommer dyka upp i olika konstellationer här inom kort.


Här en bild på en skön snubbe vi träffade i Danmark:

Njut av solen MEN använd solskyddsfaktor!!!!

//Ninni

1 kommentar:

  1. Låter ju underbart! Och tänk att det snart är dags att ses här i Västerås också! :-) Äntligen!!!!

    SvaraRadera